شلبی کبری، قاتل وایپر می‌شود؟(بازگشت شلبی)
 

2015 Shelby Cobra Design Study

 

سال 2004 فورد برای احیای این نام افسانه ای تلاش کرد و خودروی مفهومی V10 با حجم 6.4 لیتر و قدرت 605 اسب بخار را معرفی کرد که البته هرگز رنگ خط تولید را ندید. زیرا اولویت فورد روی خودروی ارزان‌تر موستانگ قرار داشت. امروزه فورد برای رقابت با SRT وایپر و شورولت کوروت یک محصول کم دارد. خودرویی که نقش کبری را در قرن 21 به عهده بگیرد.

 2015 Shelby Cobra Design StudyFord-Cobra-2015-4[3]2015 Shelby Cobra Design Study2015 Shelby Cobra Design Study2015 Shelby Cobra Design Study2015 Shelby Cobra Design Study

یک طراح خودرو از دیترویت به نام Daniel Couttolenc با توجه به عناصر سنتی و المانهای کبری کلاسیک، دست به طراحی شلبی جدید زده است. هدف از این پروژه این است که خودرویی با چهره منحصر به فرد و قابل رقابت که بتواند وایپر را به زانو درآورد با حفظ خصوصیات دوست داشتنی کبری طراحی گردد. نتیجه این دیدگاه، نسبتاً خوب از آب درآمده اما باید دید که این خودرو هم به سرنوشت کانسپت فورد دچار می‌شود؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 12976
بازدید کل : 462690
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2